MEDIA

Maaandag 2 januari tussen 19.00 en 19.30 op de radio intervieuw over stamceltransplantatie  en de stichting.

Ether 105.1

Kabel104.1

Kpnkanaal 984

Ziggo kanaal 45

Op woensdag 25 januari rond half 4 intervieuw voor de rook worsten actie regio Apeldoorn e.op.

Ui de Reklamix

Stop  MS  Nicolien  benefietetconcert

Het  begon  met  allerlei  kleine  klachten  die  achteraf  heel verklaarbaar  zijn:  duizelingen,  dubbelzien...  In  2010  werd de  diagnose  gesteld;  MS.  Een  chronische  aandoening aan  het  centrale  zenuwstelsel  dat  je  isolatielaag  rondom je zenuwen aantast. Om dit te remmen, krijg je speciale medicijnen. Maar om de ziekte stil te zetten heb je een stamcelbehandeling  nodig.  Deze vergoedt  de  zorgverzekeraar niet, omdat deze nog niet  toegepast  wordt  op MS patiënten.  Nicolien  kan geholpen  worden,  maar dan  wel  in  het  buitenland. Hier  halen  ze  gezonde stamcellen  uit  haar  bloed, vervolgens  wordt  door chemotherapie  haar immuunsysteem  (bijna) platgelegd en dan krijgt ze haar  eigen  stamcellen weer  terug.  Zo  herstarten ze  haar  lichaam  en  zullen de  MS-activiteiten  worden Olst, carnavalsoptocht Olst, 25-22017, verzonden op 9-1-2017. Er zijn verkeersmaatregelen genomen, ga voor meer informatie naar www. wegwerkmeldingen.nl. stil  gelegd. Kosten van de behandeling  zijn  ongeveer  € 65.000,-. Met de stichting Stop MS Nicolien hoopt zij geld op te halen om zo haar  doel  te  kunnen  bereiken  en  deze  behandeling te  ondergaan. Bezwaar en voorlopige voorziening Belanghebbenden kunnen binnen zes weken na datum van verzending van de vergunning bezwaar maken bij de burgemeester. In  Wijhe/Herxen  wordt  op 4 februari een  Bene  etconcert  gehouden  om geld  in  te  zamelen,  met onder  andere  Willem Schoemaker,  Pieter  Spijkerman,  Kisten  Gerrits, Rene  Jansen,  Barbera, Magrietha  Gossink,  Simpelweg Klaas, Gewoon Michel en Zanger Pedro in het  dopshuis  te  Herxen. Het concert begint om 21.00 uur, de zaal gaat om 20.30 uur open. Kaarten te bestellen via 06-46967048 of  per  mail  stichtingnicolientiggelhoven@outlook. com. Voor  meer  info:  www.stichtingstopmsnicolien.nl..